Prinsenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

+5
lolly
wapati
tommeke
wezeltje
Prevaes
9 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  hetbaans za jan 10, 2009 9:02 pm

DEENK MER AAN MARC OF ZENE BUURMAAN SANDY DEI GEKKE ZIEN VEUR ALLES IEN STOAT EN DE DIETERENBAANK ES STERK VERTEGENWOORDIG ZEEN IECH ALAAF DEI VAAN LOANAKE GOAN HET DIT JOAR ES DOEN ZEKER WETEN

hetbaans
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  taffeler zo jan 11, 2009 3:08 pm

Gert je kan helemaal gene prins worden, er is geen steek die je past Very Happy Razz bounce

taffeler
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty Deenk es oan dei mannen hei!!!

Bericht  Preensek zo jan 11, 2009 4:07 pm

Wat Jeank Wouters betreft zeen ver er kot bei deenk ich maar her hèt het te drek met zen 50 jarige party in februari!!! Maar deenk es eene keer oan zenne zoon jurge wouters! Doa zitte de addertjes onder het groas! Of zen kompaane Roox van ien striederp (woer vjerig joar er kot bei en es gevroagd geweist dow) of de jong van Meesters de fotograaf ien kompveld (de gas amuzeert zich nouw es altied en euveral en welt het ooch woal es zien deenk ich al zet er niet rap get te vaan Surprised ) of de jong van Schiepers Pierre of de broor van Bart Lowist....En het zien rasechte carnavaliste en jongens van Wezent wat al hiel lang lid zien van de Taffeleire jocolor cheers

Preensek
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  gast wo jan 14, 2009 9:20 pm

het is rustig geworden ineens op het forum, komt dat omdat er in lanaken al een prins gekozen is of wat, het lijkt me nu een schitterende kans om er een te vinden hieer bij ons in veldwezelt die er nu met kop en schouders boven uit gaat steken maar dat zal niet zo moeilijk zijn ten opzichte die van lanaken. komop jongens laat jullie gaan en ga voor de titel stadsprins want dat zeggen die van lanaken toch. sorry voor het abn maar kan geen dialect(vrouwen he)

gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty prins 2009

Bericht  gastje wo jan 14, 2009 9:47 pm

de nieuwe prins is gewoon top. tot op 21 maart 2009

gastje
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty prins wezent

Bericht  Opie jop do jan 15, 2009 9:31 pm

FREDJE ES GOOD MAAR DE VOLGENDE PREENS ES BETER !!! Razz Razz

Opie jop
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  fransje do jan 15, 2009 9:32 pm

ik vind dat die " Kees " het wel goed doet, zielig die negatieve commentaren.

fransje

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 05-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  gast do jan 15, 2009 11:26 pm

zouwe ze al ene nuije preens hubbe, zoe jao daan zal iech het nit weure want ze hubbe miech nit gevraog, meh bin wel hiel benuijd

gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty prins 2009

Bericht  de beste vr jan 16, 2009 1:43 am

iedereen die in veldwezelt woont moet de kans krijgen om prins te worden,ook al ben je kees,duitser of ieder wie zolang je in veldwezelt woont mag je prins worden dus doe niet zo negetief of probeer het eens zelf te worden gast.eens kijken hoe jij het dan doet.

de beste
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  gast vr jan 16, 2009 6:56 pm

ik denk toch dat het marc van op de dieterbank het word ik heb hem de laatste tijd veel met broux zien omgaan,,, maar pas toch maar op voor die hamal die is ook heel verdacht bezig. ik weet 1 ding zeker het zal een echte carnavalist worden dus een goeie Laughing

gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  gast za jan 17, 2009 12:36 am

de beste iech bedoelde hielemaol nit dat het ene slechte geit weure as iech het nit bin, want weh zeit dat iech ene gooie bin; dat wetste noets; meh bedoelde dat iech hiel erreg nuisgierig bin veur de 21 ste maart en veur miech moag het eederein weure, eederein heit gooi kante ien zich. dit jaor bin iech het gewoen nit of ze motte nog langs komme Very Happy

gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  gast za jan 17, 2009 9:55 pm

wie weet gaat die vrouw van hamal wel prinses worden zij is ook de enige die het meeste plezier maakt in de groep het zou niet mis zijn als ze haar als prinses pakken ze is toch ook al goed bekend in veldwezelt ze moet trouwens ook nonk zeggen tegen broux.
als dat zo is alaaf wottelzekskes jullie gaan een supper seizoen tegemoed.
(ik hoop het echt zij heeft het echt verdiend) cheers queen cheers

gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  wottel zo jan 18, 2009 4:09 pm

Man,man,man,......................

wottel
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty prinses

Bericht  gast di jan 20, 2009 11:33 pm

vorige gast heeft helemaal gelijk,de vrouw van hamal prinses,en waarom niet,lijkt me wel leuk.hij vergist zich wel over dat plezier maken,ze is niet als enige,kijk maar eens goed een volgende keer.dat vorige gast DAT nog niet gezien heeft ?
ik gun het haar van harte,maar denk dat het toch een prins wordt.en te veel op de voorgrond voor haar is misschien niet goed,wie maakt er dan nog plezier? lol! pale pale

gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  gast wo jan 21, 2009 2:56 pm

je hebt gelijk misschien gokken we dit jaar mis dat zij prinses word (ze heet trouwens cindy) maar ik denk dat het toch niet meer lang duurt vooral eer dat ze haar vragen ze zijn misschien al bij haar geweest en heeft ze het geweigerd!!!!!!!! ik denk dat veldwezelt met iets speciaals wilt uitpakken als ze 33 jarig bestaan hebben, ik denk dat ze daarop wacht. (zou wel heel mooi zijn).
mochten we toch goed gegokt hebben cindy alvast een dikke proficiat en je doet het nu al goed dus wat gaat het worden als jij onder die zak uitkomt????
ik denk SUPER!!!

cindy alaaf , alaaf , alaaf cheers queen cheers

gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  gast wo jan 21, 2009 3:05 pm

ik denk dat het dat jaar toch nog een prins word wat dachten jullie van stefan eikenboom of toch niet gunther hamal maar hou die van wins maar heel goed in de gaten niet dat ik het de wottelzekskes niet gun voor een prinses maar ik denk dat ze daarmee wachten tot het 33 jarig bestaan en dan gun ik het cindy als aller eerste.
ALAAF ALAAF ALAAF!!!
ALAAF ALAAF ALAAF!!! cheers cheers cheers cheers cheers cheers

gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  GAST wo jan 21, 2009 3:15 pm

ik wilde heel even zeggen dat jullie volgens mij allemaal in de goede richting zijn aan het zoeken ik heb die cindy zien binnengaan bij vanglabbeek in lanaken misschien heeft dat hier iets mee te maken???
en ook heb ik eens horen vallen toen ik wat kort bij de wottelzekskes stond op een bal dat ze alles wou hebben van in maaseik en geen gehuurd kleed ze heeft die avond lettelijk gezegd dat ze een echt prinsessenkleed wou en niet zomaar iets,,,,
ze is er dus daadwerkelijk over aan het praten maar zou het een grap zijn voor dit jaar en dat het is voor een komend jaar of doet ze dit om niet op te vallen omdat je normaal over alles moet zwijgen.
21 maart zien we wel wat het is ik hoop alleen als het een prins word dat het eens iets jongs gaat zijn.

DOEI Exclamation

GAST
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty prins of prinsses

Bericht  mol wo jan 21, 2009 9:44 pm

mensen mensen voor een prinsses moet je bij cafe de duif zijn en niet bij de wottelzekskes daar hebben ze immers altijd een goede prinsses ik denk toch dat die eijkenboom nog een jaartje gaat wachten hij heeft het toch voor het kiezen en een klein voordeel want het is toch de schoonzoon van brouxke en ze tippen toch al jaren op hem

mol
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty prins

Bericht  gast wo jan 21, 2009 11:29 pm

kan het ook dat ze bij vangellabeek is geweest om de kleren voor de stoeten te bestellen of om sponsering op te halen Laughing Laughing Laughing en trouwens voor prinsses te zijn is ze toch een heel klein beetje te kinds en met twee kleine kinderen niet ivident Very Happy

gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  Gellikje do jan 22, 2009 4:02 pm

Kunnen er niet eens foto's van de kans hebbers op de site worden gezet
Voor de mensen die niet van Veldwezelt zijn.

Gellikje
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty prins 2009

Bericht  kan het do jan 22, 2009 11:53 pm

blijven gokken mensen, maar jullie zitten er helemaal naast.
nog veel succes lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

kan het
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty genoeg

Bericht  teleurge za jan 24, 2009 4:45 am

lol! is er niet meer bij op dit deel van het forum scratch .als bepaalde mensen zich nu al zelf beginnen te promoten Sleep ,dat gaat mij toch wat te ver hoor. Om maar niets te zeggen van onbezonnen uitspraken wat bepaalde mensen zouden kunnen kwetsen pale .
Een goede raad,denk allemaal eens een beetje na wat jullie schrijven,anders kan je beter een study lezen.
Nog even verder en dit forum is ten dode opgeschreven cherry !!!

teleurge
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  limburge za jan 24, 2009 5:25 pm

beter ene goeie nederlandse limburger dan ene die niet weet wat carnaval is

limburge
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  kandidaa za jan 24, 2009 9:07 pm

iech gaon es oplette ien laoneke want dao es hat bal van de preens, messchien loup dei de preens vaan wezent doa ouch roond, eederein op pos dao;

kandidaa
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  carnavalsfreak wo jan 28, 2009 8:13 pm

tot het maar snel de 21 maart is dan weten we wie de nieuwe prins word maar volgens mij gaat het ene goeie worden. lol!
groetjes

carnavalsfreak

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 07-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 5 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum