Prinsenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

+5
lolly
wapati
tommeke
wezeltje
Prevaes
9 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty preens

Bericht  wottel wo jan 28, 2009 8:22 pm

ha, ha, haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

clown eene gooie, mej vjeraal eene teije of eene neje........... bounce

wottel
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  wottelke wo jan 28, 2009 10:02 pm

dan wurt dat zeker unne hollender

wottelke
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  gast do jan 29, 2009 2:17 am

zouwe ze al ene hubbe, nou as het daan toch ene hollender weurt es het auch goot want dat betekent dat zich niemes vaan wezent kandidaat stelt of messchien schrik hubbe dat ze nit good genog goon zien, meh jongens hub dao gene angst veur want eedere preens krijg wel steun van iemes. goat de veur

gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  wottelke do jan 29, 2009 4:21 pm

en es dat neet moot lukke, dan kriege vjer Vorst Patrick I (panis) mot kinne

wottelke
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty prins 2009

Bericht  wottelza do jan 29, 2009 7:33 pm

ik weet het maar mag niks zeggen hahahahahahaha.
nog veel gokplezier en tot op 21 maart
dan zal ik het zeggen om 23.30U in de zaal hahahahahahahah afro lol! jocolor

wottelza
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  ikke ben zo feb 01, 2009 3:49 pm

da gemakkelijk, als de zak van zijn kop gaat, kan zelfs mijn zoontje van 3 jaar zeggen wie het is, grapjas.

Ik denk dat het gene van de raad is

ikke ben
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  gast wo feb 04, 2009 9:59 pm

goede avond het is hier maar stilletjes geworden.ben gewend iedere dag eens even te kijken maar weet ook niet wie er prins in veldwezelt kan worden daar ik daar niet veel mensen ken, er heeft eens iemand gevraagd om bij de kandidaten eens een foto te zetten maar heb daar nog niets van gezien dus vraag ik nogmaals een paar foto s gelijk ze dat op het forum van lanaken dat toen heeft gedaan. Dus jongeheer prevaes luc help mij een beetje en laat eens wat kandidaten zien voor de geinteresseerde van buiten veldwezelt. ALVAST BEDANKT

gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty PRINSES

Bericht  zeker weten vr feb 06, 2009 6:45 am

Jawel dames en heren,de kogel is door de kerk.Waar een halve verlofdag op nachtdienst al niet goed voor is,luister!!!!!!!!
Met zekerheid kan ik jullie meedelen dat het inderdaad een PRINSES WORDT DIT JAAR IN VELDWEZELT.
En ja gelijk hier op dit forum al is voorspeld!
Het wordt.......................................................................CINDY 1..................jawel inderdaad,de vrouw van Hamal van de raad van elf.HIEP HIEP HOERA voor de EERSTE PRINSES.(uit zeer betrouwbare bron).

zeker weten

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 26-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  nooit ge vr feb 06, 2009 11:37 pm

erg heel erg vind ik het, dat ze nu al de mensen gaan zien als saboteurs, amai mijn gedacht je hebt wel serieuse uitspraken

nooit ge
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty aandacht

Bericht  gast za feb 07, 2009 5:40 pm

aandacht verklaar u nader

gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty aandacht

Bericht  gast ma feb 09, 2009 12:49 am

ik weet niet hoe jij aan die zever komt maar ik wil jullie oproepen om met deze zever te stoppen wand dit brengt de carnaval in een slecht dag licht.de wottelzekskes doen er alles aan om het carnaval gebeuren in veldwezelt hoog te houden.als jullie problemen hebben dat hij misschien ooit prins wordt in veldwezelt dan roep ik nu hier op dat de echte veldwezeltenaren zich kandidaat stellen om prins of prinsses te worden van de wottelzekskes.

lieve,lieve kameraden laat het gezond verstand zege vieren en de carnaval in veldwezelt kan niet meer stuk.

gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty hamal

Bericht  ikke wo feb 11, 2009 5:47 pm

Hamal heeft de komende week veel tijd, zou best wel eens goed kunnen uitkomen, zijn vrouwtje zie ik niet zo zitten. Lijkt me ook nie zo'n verstandige keuze. Iemand uit de raad, blijven wel maar weinig mutsen over om de wagen te vullen lijkt me zo

ikke
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty Stilte

Bericht  Opie jop ma feb 16, 2009 3:21 pm

Wat es het heij zo stil !!!
Gein ienspiratie mie Razz

Opie jop
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty preens

Bericht  ikke ma feb 16, 2009 8:18 pm

gehuurt ien laoneke: ze zeuke heller nao mutse daan nao unne preens

ikke
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty Prins ??

Bericht  Opie Jop za feb 28, 2009 2:36 am

VOLGENS MICH HUBBE TOCH NOG NIEMES GEVONDE !!!
MER DE TIED BEGINT TOCH TE DRINGE !!

Opie Jop
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty de preens

Bericht  ikke ben ma maa 02, 2009 5:59 pm

wie iech begrepe heb, hebbe ze allang unne nuje preens. Ut is unne preens dus gein prinses.

Ich gok op Dorrie van estebleef.
Dee heit vjer de wottellezekskes ouch ut leedsje van dit joar geschreve.

En es zie daan 33 jaor bestwen, en de schoenzoon van Broukske preens zal wirre, kinne ze de presentatie van de cd van de maoskaant organisere, want es dei preens wurt, en misschien de dochterkes van Stefan en Rosita jeugdpreensesse dan zal Wezent vol ligge mei karmelle, pralines en chips.

Um hut daan gaans kompleet te maoke kint Mathieu zellef seniorepreens wirre.

ikke ben
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty prins

Bericht  gast ma maa 02, 2009 11:23 pm

denk het niet zijn ze er nog niet te klein voor volgens mij gaat hij toch wachten dat ze groter zijn en wat is er dan nog mooier de 33ste of samen met de kinderen???????????

gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  ikke ben wo maa 04, 2009 10:31 pm

zeg ik tog, dit jaor Dorrie, daan same de CD presentatie, hebben ze ook met Lies gedaan, brengt geld op, dat kin dan gebruukt wirre vjer de preenselijke jubileum femilie

ikke ben
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty prins

Bericht  wezeltje di maa 10, 2009 8:11 pm

mensen mensen nu wordt ik pas zenuwachtig vrijdag ga ik eindelijk weten met welk jeugdprinssen paar ik een jaartje van bal tot bal ga en hopelijk een fijn jaar tegenmoet mee ga ik hoop dat jullie me willen steunen en samen maken we er iets moois van in veldwezelt alaaf alaaf alaaf cheers

wezeltje

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 14-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty Prins

Bericht  OpieJopi ma maa 16, 2009 7:53 pm

NOG 5 DAAG EN VER HUBBE ENE NEUE PRINS !!!

OpieJopi
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  mayke ma maa 16, 2009 8:57 pm

Just op de radio gehuurd dat ze 2 prinsessen hubben..

mayke
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  marc ma maa 16, 2009 10:49 pm

iech zow de wottelzekskes wille felicitere met hunne kindermiddeg gistere, het waor gewoen schitterend wat dei clown allemaal heit laote zien en deenk dat de kinder zich ouch wel good geamuseerd hubbe. nouw zaterdeg nog good weer en dan hubbe ze wir ene hiele gooie stoet en daan s avends nog een appotiose met hunne nuije preens. bin benuijd dus allemaol tot zaterdeg

marc
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  gast wo maa 18, 2009 2:59 am

boe kin iech de foto's vinden van die twie super sjoene daag ien wezent kin toch nit dat ien eigen gemeinte niemens kumt mé wel ien maasmechelen goon Embarassed Embarassed

gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty Prins

Bericht  OpieJopi wo maa 18, 2009 9:19 pm

NOG 3 DAAG EN VER HUBBE ENE NEUE PRINS !!!

OpieJopi
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty prins veldwezelt

Bericht  wottelza wo maa 18, 2009 11:10 pm

als jullie de nieuwe prins willen zien kan je beter naar de zaal in het berenhof komen kijken, want de fotografen komen toch niet naar veldwezelt en als ik iets te zeggen heb liet ik ze zaterdag ook niet binnen. Dus wil je de prins zien kom naar het berenhof of je moet wachten tot de opening carnaval 2009 Mad

wottelza
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 6 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum