Prinsenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

+5
lolly
wapati
tommeke
wezeltje
Prevaes
9 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  wapati do dec 18, 2008 9:46 pm

volges mich kreege veur dit jaor ene vorst in wezent,panis patrick der neue wotteltuut sercretaris , dé nog wel ins vorst zou kenne were,ik zou anders neet weite wé nog in aanmerking ken komme ,of enne taffeleir en wel bart lowist want dè wilt dat hiel gerre were,of de vrouw van smok dan is de hiel familie al gewés .in elk geval zal t spannend wére oh jao dé tommeke moot neet zoe den intressante oethangen want dé weet jus gein kloete; ADIOS AMIGOS : santa Very Happy

wapati

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 18-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty nieuwe prins

Bericht  tommeke do dec 18, 2008 10:24 pm

wapati schreef:volges mich kreege veur dit jaor ene vorst in wezent,panis patrick der neue wotteltuut sercretaris , dé nog wel ins vorst zou kenne were,ik zou anders neet weite wé nog in aanmerking ken komme ,of enne taffeleir en wel bart lowist want dè wilt dat hiel gerre were,of de vrouw van smok dan is de hiel familie al gewés .in elk geval zal t spannend wére oh jao dé tommeke moot neet zoe den intressante oethangen want dé weet jus gein kloete; ADIOS AMIGOS : santa Very Happy

ik weet niet wie de nieuwe prins word, maar ik weet wel veel over de wottelzekskes,en wat jouw namen betreft kun je wel eens gelijk hebben.alaaf,alaaf,alaaf

aantal nieuwe namen:hamal gunther
stijn aussems
stefan eikenboom
jean wouters
christof van jeugdhuis
rosita geurts

tommeke

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 17-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  gast vr dec 19, 2008 12:31 am

tommeke hoeveel ga je er nog vinden, wie heeft er het meeste kans

gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  lolly ma dec 22, 2008 6:34 pm

ik denk dat tommeke het bij het juiste eind heeft die hamal die is verdomd verdacht aan het doen hij loopt nu iedere polonaise mee en begint aardig te drinken drunken
maar die vriendin van hem die is ook een echte carnavalliefhebber overal is ze te vinden tot ze er uit word gejaagd en als ik goed meen woont ze al 5 jaar in veldwezelt dus misschien tijd voor een prinsses Exclamation

lolly

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  lolly ma dec 22, 2008 6:37 pm

o en die stefan eikenboom daar moet je nu nog niet aan denken die staat allang vast als 33 e prins die van broux zoekt toch de prins!!!!

lolly

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty Mijn lijst

Bericht  Opie jop di dec 23, 2008 2:45 pm

Nieuwe namen van m'n lijst van nieuwe prinsen

Bjorn Wouters
Jean Wouters
Gerd Wins
Kristof Bastiaens
Jan Geurts
Stijn Geurts

Een jonge lijst op Jean Wouters na dan !

Opie jop
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty nieuwe prins

Bericht  tommeke di dec 23, 2008 7:37 pm

lolly schreef:o en die stefan eikenboom daar moet je nu nog niet aan denken die staat allang vast als 33 e prins die van broux zoekt toch de prins!!!!
mathieu broux zoekt niet alleen de prins ik denk dat patrick of marc hem daar bij helpen.
ik heb in rekem dit weekend gezien dat de wottelzekskes kort bij de taffelaire zijn gaan staan,ik denk dat het toch een taffelaire gaat worden en ik denk aan gert wins, plotseling een lief en hij ,word volgend jaar 30 een mooie gelegenheid om prins van wezent te worden. santa
en voor derest wens ik jou een geweldige kerst en een zeer gelukkig 2009 en tot dan

alaaf,alaaf,alaaf

tommeke

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 17-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty prins veldwezelt

Bericht  honderdpro wo dec 24, 2008 7:30 pm

hahaha grappig allemaal zal jullie op het juiste spoor zetten nog heel even geduld Very Happy

honderdpro

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 24-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty schandalig

Bericht  honderdpro do dec 25, 2008 5:55 pm

als het waar moet zijn dat de 33ste prins al gereserveerd is en dan ook nog blijkt dat het de schoonzoon van broux is wel vuurwerk verzekerd letterlijk dan wel. Evil or Very Mad

honderdpro

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 24-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty preens

Bericht  gast do dec 25, 2008 6:35 pm

laat het aub een echte dorpeling zijn,of toch tenminste iemand wat zijn sporen heeft verdiend.en niemand wat even de man komt uithangen op en stoer komt doen in de schaduw van anderen hun zweet No No No

gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  kandidaa do dec 25, 2008 10:15 pm

as het ene echte dörpeling mot weure daan kinne veur al euh poar kandidaten van de lies haole, deenk ger auch nit

kandidaa
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  lolly vr dec 26, 2008 2:00 am

het hoeft nog niet perse een dorpeling te zijn als het maar iemand is die zijn strepen dik verdiend heeft

lolly

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  zeker weten vr dec 26, 2008 2:18 am

maar die hamal kun je schrappen die heeft teveel werk aan die stoet en die van eikenboom kan het ook niet zijn wie doet dan het vuurwerk en dan heb je kristof van het jeugdhuis kan het ook niet zijn wie doet het jeugdhuis dan open????????????????
bij iedereen moet je je eens een vraag stellen en dan eens beantwoorden dan word de groep met kandidaten al een stuk kleiner Very Happy

zeker weten

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 26-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty preens

Bericht  gast vr dec 26, 2008 3:55 am

misschien beste lolly maar dan moeten ze wel heel dik verdiend zijn What a Face

gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty nieuwe prins

Bericht  honderdpro vr dec 26, 2008 4:03 am

lolly,jij had het over die van hamal.ja die zal zijn strepen wel verdiend hebben bij de raad van elf.
en welke vriendin? die zijn toch getrouwd en hebben 2 kleine pagadders rondlopen dacht ik dus dat zal ook wel moeilijk zijn. en zo is de lijst weer een stukje korter.

honderdpro

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 24-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  zeker weten vr dec 26, 2008 7:29 pm

een babysit is snel gevonden he!!!!!! Very Happy

zeker weten

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 26-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  lolly vr dec 26, 2008 7:35 pm

ik heb gehoord dat die hamal altijd terecht kan bij zijn ouders met zijn kinderen dus dat zal hem niet tegen houden en zijn vriendin of vrouw is ook 100% voor de carnaval dus waar ligt het probleem dan Question

lolly

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  ikke vr dec 26, 2008 10:15 pm

je moet natuurlijk wel wat meer doen dan één stoet in elkaar zetten om je sporen te verdienen. Die hollander zit die niet meer bij de raad, Ik heb hem nog nergens met zijn papierkes zien rondlopen.
Ik mis ook nog die kinderen Sad , bestaat dat nog. Vorige keer zo trots mee gedaan, zij waren de eerste

ikke
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  tommeke vr dec 26, 2008 10:54 pm

ikke schreef:je moet natuurlijk wel wat meer doen dan één stoet in elkaar zetten om je sporen te verdienen. Die hollander zit die niet meer bij de raad, Ik heb hem nog nergens met zijn papierkes zien rondlopen.
Ik mis ook nog die kinderen Sad , bestaat dat nog. Vorige keer zo trots mee gedaan, zij waren de eerste

inderdaad je moet wel wat meer dat een keer een stoet inrichten om je sporen te verdienen maar hij is toch al goed op weg,wat betreft de hollander ik heb gehoord dat ze hem difinitief buiten gezet hebben bij de raad(hoera,hoera,) wat bereft de juigdraad daar trekken ze pas in januari 2009 voor het eerst mee uit.
hier nog een paar namen

op nr 1 voor mij STIJN AUSSEMS(schelme)
op nr 2 voor mij BART LOWIST(taffelaire)
op nr 3 voor mij GUNTHER HAMAL(wottelzekskes)

tommeke

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 17-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty preens

Bericht  honderdpro za dec 27, 2008 5:18 am

ik heb zo de indruk dat `lolly`goed op de hoogte is van het doen en laten van hamal.
maar ik vraag me wel af waarom dat hij ´lolly´ steeds de nadruk legt op die vriendin of vrouw?
voor mij mag hamal best prins worden hoor,maar dat hij eerst heel goed nadenkt als hij het zelf wil en niet in die richting geduwd wordt van bepaalde personen.ik zal hem alvast steunen moest het zo zijn. jocolor

honderdpro

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 24-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty preenswezent

Bericht  nounouno za dec 27, 2008 2:17 pm

het es mss ene vaan het lindehof???? of ene vanoet cafe de duif!!!!!!

nounouno
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  ... za dec 27, 2008 7:15 pm

nouw hubbe veur al hiel veul kandidaten, meh wat mich es opgevalle, dao zien er nit veul bij dei iech tot nouw touw ergens gezeen hub en iech bin tenslotte toch al versjillende kier geweis en hub ins good roond gekeken en kom her mer een paor tegen die euveraal goon

...
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty prins

Bericht  gast za dec 27, 2008 9:36 pm

iech wét nit boe dé gast euver lult want és ste echt eine vaan het dörp wils most ste noch hiellang wachten want niemend van het DÖrp wilt het toch weuren en verwat diech nit gast??????????? Very Happy Very Happy Very Happy

gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  gast pri za dec 27, 2008 9:40 pm

wat moste dan doen um den strepen te verdeenen lolly de bis zelf mér een jaorke de bij en veul heub iech diech aug nog niet zien doen Embarassed Embarassed

gast pri
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  lolly zo dec 28, 2008 8:38 pm

hoezo een jaartje waar heb jij het over??????????

lolly

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 3 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum