Prinsenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

+5
lolly
wapati
tommeke
wezeltje
Prevaes
9 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty prins

Bericht  mol ma dec 29, 2008 4:27 am

hoe kin dé tommeke alles weiten euver de raod her wét van toeten en bloazen en hér is zelf van de taffeleire en zoe ich begriep verstaon ze zich nit met de raod allein als het hun oet kumt Laughing Laughing Laughing Laughing

mol
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  tommeke ma dec 29, 2008 8:49 pm

mol schreef:hoe kin dé tommeke alles weiten euver de raod her wét van toeten en bloazen en hér is zelf van de taffeleire en zoe ich begriep verstaon ze zich nit met de raod allein als het hun oet kumt Laughing Laughing Laughing Laughing

wij zijn hier om prinsen te zoeken voor het karnaval in veldwezelt hoog te houden.en niet om afrekeningen te doen met en door bepaalde mensen.en wat betreft het verstaan tussen taffelaire en de wottelzekskes dat is sinds vorig jaar veel verbetert.en dit is het laatste wat ik daar over zeg.

laat het carnaval en het gezond verstand zegen vieren.en laten wij er een groot feest van maken wandt dit is het grootste en beste feest van allemaal.
wezent,alaaf,alaaf,alaaf

noem jullie dan eens een paar namen,of stel jullie zelf kandidaat bij de wottelzekskes

tommeke

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 17-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty prins

Bericht  de mol ma dec 29, 2008 9:56 pm

iech zelf deenk dat stiech zelf wel eens prins kins weuren
hamal nit want ze pakken geine van de raod allein als het echt nuddig is
en dei mark van de dieterenbank steit ouch hoeg in de lijsten dus iech deenk
dat ger alle twie gooie gaot zien Very Happy Very Happy Very Happy

de mol
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  anonieme di dec 30, 2008 12:09 am

kijk maar eens naar de voorste nummerplaat van de blauwe jeep van Gerd Wins van de Taffellere... er staat al een afbeelding van een prinsenmijter op de nummerplaat geplakt! hij moet het wel gaan worden! alaaf

anonieme
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty Dit weurd hem

Bericht  Opie jop di dec 30, 2008 4:30 am

Het weurd eine jonge preens ien wezent !!
Dus begin mer ins good te denke !! Question Question
En ich deenk dat her nog vrijgezel es !!
Rara lol! lol!

Opie jop
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  ALAAF di dec 30, 2008 8:59 pm

marc van de dieterenbank kan geen prins worden want hij woont geen vijf jaar in veldwezelt. DAT ZOU PAS ERG ZIJN ENE PRINS VAN LANAKEN

ALAAF
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty nieuwe prins

Bericht  zot do jan 01, 2009 2:25 pm

een prins van lanaken is misschien niet goed.
Maar daar is er wel nog geen halverwege de carnaval gestopt.
In veldwezelt zijn er dan wel al 2 of 3 gestopt.
raar he raar he raar he

zot
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  neet zoe do jan 01, 2009 5:30 pm

ze kinnen beiter geine vaan de road pakke , ze zien noe la meh mit 6 mutse op de bals. het geit snel aateroet ien wezent. Unne gooie preens vinne ien dieze crises zal meujluk werre

neet zoe
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty halverwege

Bericht  kweetnie vr jan 02, 2009 12:49 am

er zegt iemand dat er twee of drie zijn gaan lopen halverwege carnaval noem die eens op dan bij mijn weten is er dat maar 1tje geweest hoor.flauwe en onnozele praat vertellen zonder bij na te denken dat spreekt voor zich hoor.
het volk van wezent zou beter eens een beetje meer samenhangend kunnen zijn als je dat ziet in lanaken en rekem moeten ze hier nog veel leren hoor.
Mad study
en trouwens plezier maak ik toch als het zo ver is eender wie onder die zak uitkomt!!!

kweetnie
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty donkere wolk

Bericht  honderdpro vr jan 02, 2009 1:01 am

he zijn jullie die van hamal al vergeten hij staat bij mij toch in de top 3 hoor jocolor
en die is echt goed aan het zuipen de laatste tijd he denk dat hij flink aan het oefenen is geek
vandaar een mooi koosnaampje voor hem?????????? Prins de donkere wolk,hij drinkt meer dan het volk lol! !!!!

honderdpro

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 24-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  de zon s vr jan 02, 2009 2:56 am

In lanaken gaat in ieder geval ene van veldwezelt prins worden....

de zon s
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty prins

Bericht  kan het vr jan 02, 2009 8:27 pm

dat is gesproken kweetnie, jij bent een man naar nijn hart,leve de carnaval in wezent,leve de prinsen van wezent
alaaf,alaaf,alaaf
ik denk dat het ook een jonge prins lol! wordt ik zet mijn geld op een schelme lol! lol! lol!

kan het
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty prins 2009

Bericht  de beste vr jan 02, 2009 8:35 pm

ik ben al op ieder bal geweest in groot lanaken.en ik zie maar een iemand met de wottelzekskes spreken en er telkens naar toe gaan en dat is jimmy rosina ook al eens jeugdprins geweest.

de beste
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty prins 2009

Bericht  gast za jan 03, 2009 12:21 am

het word ene echte dorpsgenoot die prins wordt in wezent en ik denk aan bart lowist zeker weten.en ik zou zeggen eindelijk bart ga er voor.

gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty speculaties

Bericht  freesje ma jan 05, 2009 8:53 pm

Ik kan jullie zeggen dat Hamal het niet wordt, die zit in de raad en regelt de gehele stoet voor 2009,
onmogelijk dus. Speculaties alom, maar krijgt de huidige prins ook een kans, Fredje dit gaat goed zo
volhouden !!

freesje
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  benieuwd ma jan 05, 2009 11:01 pm

heb zojuist eens alles gelezen en er zijn blijkbaar veel kandidaten als ik jullie moet geloven, heb ze eens even op een rijtje gezet
1 jurgen (hoe nog) 14 bart lowist
2 louis (hoe nog) 15 poolke paulissen
3 koen ( hoe nog) 16 theo de verver
4 peter (hoe nog) 17rudy van het lindehof
5 gerd wins 18 jimmy rosina
6 jean stijns 19 tollenaers sandy
7 marc van de dieterenbank 20 panis patrick als vorst
8 boris mechels 21 gunther hamal
9 jean wouters 22 stefan eikenboom
10 bjorn wouters 23 christof van het jeugdhuis
11 jumpie 24 stijn geurts
12 rosita als prinses 25 jan geurts
13 stijn aussems

zo dat waren ze volgens mij allemaal en als je het mij vraagt zijn er dat niet veel maar heel veel ,vinden jullie ook niet.
wie zou mij nu kunnen vertellen wie er het meeste kans maakt, want er zijn er verschillende die ik niet ken.
groetjes en tot ...

benieuwd
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty nouwe preens

Bericht  kweetnie wo jan 07, 2009 1:04 am

weet je wat even een voorstel iedere nieuwsgierige komt kijken als het zo ver is en eender wie het is probeer hem te steunen mede de carnaval in het dorp en aub geen kleinzierig boe geroep in de zaal als je er falicant langs zit met gokken een algemene oproep steun de huidige prins tijdens zijn termijn en zijn optocht en steun de nieuwe prins en de gehele carnaval in veldwezelt want alleen bereikt niemand iets en samen zijn we sterk en dus allen op post aan de stoet en zeker in het berenhof lang leve de carnaval in veldwezelt en groot lanaken lol! jocolor lol!

kweetnie
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty 3 favorieten

Bericht  Pieke wo jan 07, 2009 2:21 pm

Mijn 3 favorieten gaan alle drie na de taffellere.

1 Gerd Wins (wordt 30 dit jaar, heeft het altijd willen doen, op elk bal)
2 Bart Lowist (eeuwige vrijgezel, grote carnavalsfreek, voorzitter taffellere, op elk bal)
3 Kristof Bastiaens (van het jeugdhuis, op elk bal, in de familie en schoonfamilie een aantal prinsen)

Alaaf
Pieke

Pieke
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  carnavalsfreak wo jan 07, 2009 9:44 pm

ik weet niet wij prins gaat worden maar ik zal hem of haar zeker steunen en er zeker een goed seizoen van te maken en we gaan eerst fred nog goed steunen en hem nog een goed seizoen te geven.

carnavalsfreak

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 07-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  mister p wo jan 07, 2009 11:08 pm

Een 2e taffeller as prins, zouden de wottelzekskes dat kunnen overleven. Er zal toch heeel veeel water door het kanaal moeten gaan zal Brouxke deze wanhoops daad doen. Of staan de taffellere nu echt klaar om de macht te pakke in Wezent.

mister p
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  gast do jan 08, 2009 2:26 am

deenk dat het ien wezent ene geit weure oet onverwachte hook, meh deenk toch nog altied aan marc van op de dieterenbaank omdat dei tegenwoordig euveraal te zien es gewees. meh dat kin auch zien as dekmaantel veur noel , kandidaat nr 1 ien loaneke. ze hubbe messchien afgesproke saome preens te weure, noel ien loaneke en marc ien wezent. wei wet het he

gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty prins wezent

Bericht  Opie jop do jan 08, 2009 1:35 pm

Het weurd ene enige echte van Wezent en doa met basta !! Twisted Evil Twisted Evil
Het is wel ene van de bovenste liest !!
Dus ene van de 25 !!

Greetings from Het Vatican

Opie jop
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty prins

Bericht  gast do jan 08, 2009 11:57 pm

estebleef geine van laoneken léve wézent boe és DORRIE gebleven in de liest
mss wir ene hollander mé even good es fred doeg zoe wéjer

gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty nieuwe prins

Bericht  busjesje vr jan 09, 2009 4:16 pm

zal van die hierboven vermelden 25 er al enkele tussen uit halen
5 gerd wins (ik echt niet. zouw wel willen maar moet veel te veel werken kan zondags nooit naar een bal gaan)
6 jean stijns (hebben hem vorig jaar uit de vereneging gezet)
11 jumpie (heeft daar geen tijd voor is voorzitter van het jeugdhuis)
14 bart lowist (Voorzitter van de Taffellere heeft er te veel werk mee)
21 gunther hamal (organizeert de stoet heel veel werk)
23 christof van het jeugdhuis (denk het niet mischien als evi in gellik prinses wordt)
24 stijn geurts ( houdt van carnaval maar zie ik echt geen prins worden)
25 jan geurts (is niet zo'n carnavalsfreak houdt meer van het verenigingsleven)

natuurlijk ben ik niet zeker van mijn lijstje maar toch voor 95 procent
wie wordt het dan wel, ik zouw het niet weten. ik weet wel dat de nieuwe prins pas rondt deze tijd gevraagd wordt.

busjesje
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty taffellere

Bericht  buesjesj vr jan 09, 2009 4:27 pm

mister p
De Taffellere hebben niet de intesie om de macht in Veldwezelt over te nemen, Waarom,
1 Omdat wij een jeugdgroep zijn en dat ook willen blijven
2 De Wottelzekskes zijn een vereneging met een verleden zij zijn het die de Carnaval in Veldwezelt hebben opgericht
zij zijn het die een prins, jeugdprins enz hebben zij zijn de raad van 11
3 wij er alles aan zullen doen om dit zo te houden, en Carnaval in Wezent een feest te maken.

alaaf, alaaf, alaaf De Taffellere

buesjesj
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 4 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum